انواع کروماتوگراف اجیلنت (Agilent) :

هیرسا ارایه کننده خدمات تامین ، فروش و خدمات پس از فروش کروماتوگراف های گاز و مایع شرکت اجیلنت ، شامل :

  • مشاوره، تامین و فروش انواع کروماتوگراف گاز و مایع شرکت اجیلنت (Agilent)
  • خدمات نصب و راه اندازی و تعمیرات تخصصی انواع کروماتوگراف گاز و مایع شرکت اجیلنت (Agilent)
  • مشاوره، تامین و فروش لوازم جانبی و قطعات مصرفی انواع کروماتوگراف گاز و مایع شرکت اجیلنت (Agilent)

محصولات کروماتوگراف گازی اجیلنت (Agilent GC) :

کروماتوگراف گاز اجیلنت سری Agilent Micro 990
کروماتوگراف گازی اجیلنت 990 Micro:

طراحی شده برای فضای کم و تجزیه و تحلیل سریع.حداکثر چهار کانال جداسازی، تشخیص TCD میکرو ماشینکاری شده و استفاده از تنها 10٪ نیرو و گاز حامل در مقایسه با گاز کروماتوگراف معمولی.

کروماتوگراف گاز اجیلنت سری Agilent 8860
کروماتوگراف گازی اجیلنت 8860: 

طراحی شده برای آنالیز های معمول GC با قابلیت تنظیم حداکثر برای دو ورودی،سه عدد ولو ، سه عدد دتکتور، و اسپکتومتر چهار گانه.صفحه نمایش لمسی، DA Express، پنوماتیک، 8860 را به گزینه ای مقرون به صرفه و کاربردی تبدیل می کند.

کروماتوگراف گاز اجیلنت سری Agilent 8890
کروماتوگراف گازی اجیلنت 8890:

طراحی شده برای آنالیز سریع و دقیق، با قابلیت پیکر بندی برای پاسخگویی به نیاز تجزیه و تحلیل مواد خاص.امکان اتصال و مانیتورینگ از راه دور، سیستم عیب یاب خودکار با روش حل مشکل، دارای نسل ششم ESP.

کروماتوگراف گازی اجیلنت Agilent Intuvo 9000
کروماتوگراف گازی اجیلنت Intuvo9000:

طراحی شده برای کارایی سریع و ساده، دارای اتصالات جدید برای تسریع در تعویض ستون و عدم نیاز به تعمیرات.عیب یابی خودکار و smart key برای تنظیم خودکار ابزار ستون و کاهش دهنده خطای کاربری.

کروماتوگراف گاز اجیلنت سری Agilent 7820
کروماتوگراف گازی اجیلنت 7820A:

مناسب برای آنالیز روزانه در آزمایشگاه، طیف گسترده ای از اپلیکیشن ها، پاسخگویی به نیازهای نظارتی و SOP، با کنترل کامل پنوماتیک الکترونیکی (EPC) از اینلت به دتکتور برای افزایش سرعت و نواحی آنالیز.تنظیم پنوماتیک الکترونیکی (EPR)، سادگی عملکرد دستی و نمایشگر دیجیتالی.

کروماتوگراف گاز اجیلنت سری Agilent 7890
کروماتوگراف گازی اجیلنت 7890B:

کروماتوگرافی گازی 7890B GC پرکاربردترین سیستم GC در جهان است که دارای کنترل دقیق دما، سیستم تزریق دقیق و ماژول های کنترل فشار الکترونیکی (EPC) با کارایی بالا برای تسریع زمان، حفظ و تکرار تعداد منطقه است.

کروماتوگراف گاز اجیلنت سری Agilent Micro 490 pro
کروماتوگراف اجیلنت 490-Pro Micro: 

یک کروماتوگراف گازی سیار و با کیفیت که اطلاعات را با طراحی ماژولار و مبتنی بر فناوری MEMS ارائه می دهد.انعطاف پذیر، سهولت استفاده و سرعت بالا در تجزیه و تحلیل گاز.با طیف گسترده ای از لوازم جانبی موجود شامل دستگاه های آماده سازی، فیلتر نمونه و ابزارهای گزارش.

کروماتوگراف گاز اجیلنت سری Agilent Micro 490
کروماتوگراف گازی اجیلنت 490 Micro:

طراحی شده برای فضای کوچیک، با کیفیت بالای تجزیه و تحلیل.طراحی ماژولار و اجزای مبتنی بر فناوری MEMS، انعطاف پذیری، سهولت استفاده و سرعت بی سابقه ای در تجزیه و تحلیل گاز.با طیف گسترده ای از لوازم جانبی شامل دستگاه های آماده سازی، فیلتر نمونه و ابزارهای گزارش .

محصولات کروماتوگراف مایع اجیلنت (Agilent HPLC) :

کروماتوگراف مایع اجیلنت سری Agilent 1290
کروماتوگراف مایع اجیلنت سری 1290: 

کروماتوگراف مایع سری 1290 اجیلنت (Agilent 1290 Infinity II LC System) کروماتوگراف مایع با کارایی بالا برای انواع اپلیکیشن ها و آزمایشات فوق العاده HPLC.سیستم 1290 Infinity II LC به گونه ای طراحی شده است که هم HPLC و هم UHPLC را با هم و در بهترین سطح میسر سازد.پرکاربردترین نوع کروماتوگراف مایع در آزمایشگاه و صنایع غذا و دارو.

کروماتوگراف مایع اجیلنت سری Agilent 1260 Prime
کروماتوگراف مایع اجیلنت 1260 پرایم:

کروماتوگراف مایع ۱۲۶۰ پرایم اجیلنت یک HPLC همه کاره با کارایی بالا و راحتی عملیات برای HPLC و UHPLC چهار بعدی، تا فشار 800 بار و سرعت جریان 5 میلی لیتر در دقیقه.دارای عملکرد شیب و ترکیب معادل سیستم باینری 1260، تحلیل محلول های سه و چهار جز را فراهم می کند. BlendAssist با استفاده از پمپ 1290 Infinity امکان ترکیب اتوماتیک فازها را فراهم می کند.

کروماتوگراف مایع اجیلنت سری Agilent 1260
کروماتوگراف مایع اجیلنت سری 1260:

کروماتوگراف مایع اجیلنت سری 1260 (Agilent 1260 Infinity II LC System) یک HPLC قوی است که وسیع ترین انتخاب ماژول ها را برای HPLC تحلیلی و سطح ورودی UHPLC ارائه می دهد. با ارائه چندین ویژگی کاربردی، سهولت استفاده و نتایج HPLC قدرتمند را ارائه می دهد و آن را به یک سیستم استاندارد برای تجزیه و تحلیل معمول تبدیل می کند.

کروماتوگراف مایع اجیلنت سری Agilent 1220
کروماتوگراف مایع اجیلنت 1220:

کروماتوگراف مایع سری Agilent 1220 Infinity II LC System یک سیستم یکپارچه برای تجزیه و تحلیل معمول HPLC در آزمایشگاههای تحلیلی QA/QC است.با چهار حالت تنظیم برای تمامی اپلیکیشن ها.با ارتقا نرم افزار می توان 1220 اجیلنت را به یک اتاق کار کامل LC یا LC/MS برای محیط چند کاربره تبدیل کرد. قابل اتصال با هر ماژول سری InfinityLab LC .