تجهیزات جانبی کروماتوگرافی :

هیرسا تامین کننده انواع تجهیزات جانبی کروماتوگرافی و قطعات یدکی از شرکت های :

  • تامین و فروش انواع گارد ، هولدر ، پری کالم ، فیلتر های SPE ، کارتریج ، فیلترهای سر سرنگی ، قطعات یدکی دستگاه HPLC ، لامپ ، سرنگ های HPLC و … از شرکت واترز (Waters)
  • تامین و فروش انواع گارد ، هولدر ، انواع فرول ، سمپل لوپ ، فیلترهای گازی (گس کلین فیلتر) ، تیوپ و کاتر ستون ، قطعات یدکی دستگاه HPLC و GC ، سرنگ های HPLC و GC و … از شرکت اجیلنت (Agilent)
  • تامین و فروش انواع گارد ، هولدر ، انواع فرول ، قطعات یدکی دستگاه HPLC ، سرنگ های HPLC و GC و … از شرکت شیمادزو (Shimadzu)
  • تامین و فروش انواع گارد ، هولدر ، پری کالم ، فیلتر های SPE ، کارتریج ، فیلترهای سر سرنگی ، محل کشت ، فیلترهای کاغذی قطعات یدکی دستگاه HPLC و GC ، سرنگ های HPLC و GC و … از شرکت مرک (Merck) و شرکت های زیرمجموعه (سیگما و سوپلکو)
  • تامین و فروش انواع گارد ، هولدر ، انواع فرول ، سمپل لوپ ، فیلترهای گازی(گس کلین فیلتر) ، تیوپ و کاتر ستون ، قطعات یدکی دستگاه GC ، سرنگ های HPLC و GC و … از شرکت رستک (Restek)
  • تامین و فروش انواع گارد ، هولدر ، پیش ستون و … از شرکت فنومنکس (Phenomenex)
  • تامین و فروش انواع گارد ، هولدر ، پیش ستون ، تجهیزات کروماتوگرافی مایع و … از شرکت های ACE ، Macherey-Nagel ، GL Science ، YMC ، Shodex ، Grace ، Thermo ، PerkinElmer ، Hichrom ، Hamilton و ….

سرنگ کروماتوگرافی :

هیرسا تامین کننده انواع سرنگ های کروماتوگراف گاز و مایع از شرکت های معتبر .

سرنگ کروماتوگراف مایع (LC) :

سرنگ در در کروماتوگرافی مایع (LC) به عنوان یک دستگاه انتقال یا تزریق مایع نمونه است،که یک لوله نمونه گیر (sample loop ) را پر می کند .

سرنگ کروماتوگراف گازی (GC) :

سرنگ در در کروماتوگراف گازی (GC) به عنوان یک دستگاه انتقال مایع نمونه به ستون (Column) است .

فرول کروماتوگرافی :

هیرسا تامین کننده انواع فرول های ملزوم کروماتوگراف گاز و مایع،از شرکت های معتبر .

فرول های گرافیتی (Graphite Ferrules)

فرول های فشرده (Compact Ferrules)

فرول های کاپیلاری (Capillary Ferrules)

فرول های استاندارد (Standard Ferrules)

فرول برای ستون های ریز (Ferrules for micropack columns)

و…..

سپتوم کروماتوگراف :

هیرسا تامین کننده انواع سپتوم های ملزوم کروماتوگراف گاز و مایع،از شرکت های معتبر .

سپتوم در بالای پورت تزریق در دستگاه کروماتوگراف قرار می گیرد و از نشت گاز در سیستم کروماتوگراف جلوگیری کرده و موجب حفظ فشار گاز حامل در داخل سیستم می شود و می توان بدون از دست دادن فشار سیستم بارها سمپل مورد نظر را توسط سرنگ به داخل لوپ تزریق کرد.

گارد و هولدر ستون HPLC :

هیرسا تامین کننده انواع گارد و هولدر ستونهای کروماتوگرافی ،از شرکت های معتبر .

تامین انواع گارد ستون HPLC متناسب با نوع ستون مصرفی و استاندارد USP مورد نظر.

تامین انواع هولدر ستون HPLC متناسب با نوع ستون مصرفی و استاندارد USP مورد نظر.

نشت یاب و فلومیتر کروماتوگراف :

هیرسا تامین کننده انواع نشت یاب و فلومیتر قابل حمل کروماتوگراف گاز و مایع،از شرکت های معتبر .

نشت یاب (Leak Detectors) :

هیرسا تامین کننده انواع نشت یاب (leak detector) قابل حمل مخصوص دستگاه های کروماتوگرافی و آنالایزرهای آنلاین.

فلو میتر (Flow Meters) :

هیرسا تامین کننده انواع جریان سنج (flow meter) قابل حمل مخصوص دستگاه های کروماتوگرافی و آنالایزرهای آنلاین.

فیلترهای سرسرنگی :

فیلترهای سر سرنگی آبگریز (Hydrophobic PTFE) و آبدوست پی تی اف ای (Hydrophilic PTFE) :

PTFE به دلیل واکنش پذیری کم و قابل استخراج کم ، تقریباً در هر حلال قابل استفاده است.علاوه بر این ، PTFE از پایداری حرارتی بسیار بالایی برخوردار است و باعث می شود طیف گسترده تری از درجه حرارت در مقایسه با مواد استاندارد غشایی پردازش شود. با این حال ، PTFE به طور طبیعی آبگریز است ، که می تواند فیلتر محلول های آبی را دشوار کند. به همین دلیل فیلترهای سر سرنگی آبدوست پی تی اف ای تولید می شود.

فیلترهای سر سرنگی آبدوست پی وی دی اف (Hydrophobic PVDF) :

PVDF مانند PTFE به طور طبیعی آبگریز است و مانند PTFE مقاومت شیمیایی بالایی را در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی مختلف ارائه می دهد. PVDF همچنین در مقایسه با موادی مانند PTFE از مزیت اتصال پروتئین کم برخوردار است.

فیلترهای سر سرنگی پی ای اس (PES (Polyethersulfone :

فیلترهای سر سرنگی PES به طور طبیعی آب گریز می باشند و به همین علت مناسب محلول های آبی و الکلی می باشند .فیلترهای سر سرنگی PES برای استفاده از محلول های آبی بسیار کاربردی می باشند ، این امر به دلیل کمبود مواد قابل جذب و عدم نیاز به سطح غشاها با مواد مرطوب کننده است.

فیلترهای سر سرنگی نایلونی (Nylon)

فیلترهای سر سرنگی نایلونی مانند فیلتر های سر سرنگی PES دارای خصلت طبیعی آبگریزی هستند که آن را برای فیلتر کردن محلول های آبی مناسب می سازد و منجر به سطح پایین مواد قابل استخراج در محلول فیلتر شده می شود.فیلتر های سر سرنگی نایلون از مقاومت شیمیایی بالاتری نسبت به PES برخوردار است و آن را برای طیف وسیعی از حلالهای آلی از جمله کتون ، استرها ، DMF و DMSO مناسب می کند.

هیرسا تامین کننده انواع فیلترهای سر سرنگی ، از شرکت میلیپور (Millipore) ، پال (Pall) ، وات من (Wathman) ، واترز( Waters) ، سارتوریوس (Sartorius) و …

هیرسا ارایه کننده بهترین مشاوره فنی در زمینه تامین سیستمهای آنالیتیک ، ستون های کروماتوگراف گاز و مایع و تجهیزات حانبی گروماتوگرافی.